onsdag 22 februari 2012

Let me in

Hällow! ^^ Jag kom typ nyss ut från duschen. Och jag har jätte lust att se filmen "Let me in" som är baserad på den svenska boken "Låt den rätte komma in"! >w< Jag har varken läst boken eller sett filmen, men jag tror att den är bra. :) Men asså nu fattar jag ingenting... O.o Finns det en svensk film och en amerikansk? x) Det står det på en blogg, och det tyckte jag bara var lite konstigt. Men då har jag ju två stycken att se! De handlar i.a.f om en kille som är mobbad. Sen får han en kompis, men hon är ingen vanlig tjej, utan en vampyr....



USA's "Let me in".


Svenska "Låt den rätte komma in"....
Som ni ser så är det inte samma personer, eftersom att den ena är svensk hehe... ^^

Nog pratat om det nu. :P Bokrean startar ju idag! :) Ska åka på Coop Forum imorgon, de brukar typ aldrig ha några böcker för tonåringar, men det är ju värt att kika in i.a.f.

I det här inlägget blev det ju några bilder. ;)

0 kommentarer >w< ♥: