tisdag 21 februari 2012

"Jag kan bara inte fatta att vi förväntas packa våra kläder i en väska. Var ska alla mina skor vara?"

Hejsan! :)

Igår på eftermiddagen hade jag ont i benet, eller i mitt knä rättare sagt. På kvällen såg jag att min vänstra knä (som jag hade, eller har ont i ) var helt svullet, det var mycket större än det andra! :o Idag var jag tvungen att stanna hemma från skolan, för det är fortfarande så, jag kan knappt gå. Men nu är det i.a.f bättre än på morgonen!

Idag har jag vilat, läst Frestad, pluggat till NO-provet och varit inne på facebook. I Frestad hittade jag en ganska rolig bit, som ni ska få läsa nu.

"Det är lika bra att vi också börjar packa", sa Damien.
"Jag kan bara inte fatta att vi förväntas packa våra kläder i en vanlig väska. Var ska alla mina skor vara?" frågade Jack.
"Jag tror att vi förväntas ta med bara ett par skor", sa Heath hjälpsamt.
Jack flämtade chockat till när han och Damien lämnade rummet.

Jack låter ju som en tjej.. ^^ Han börjar dessutom gråta ganska ofta. :'] Det finns ingen "riktig" bild på honom, men här är en från en House of Night-sida. Jag tycker inte att den passar perfekt med hur jag tänker honom, men ni får ändå se den.




0 kommentarer >w< ♥: