söndag 26 februari 2012

You shoot me down, but i won't fall. I am TITAAANIIIIUUUM!


Hej! :) Nu provar jag blogga från mobilen, och det verkar ju faktiskt funka när jag skriver på HTML-koden istället. Ni kanske inte fattar, men det är svårt att förklara. ;) Men huvudsaken är ju ändå att det fungerar.

Idag mår jag bättre, men jag är fortfarande inte helt frisk.. Har inte kollat febern ännu.
Om ni undrar över rubriken, så är det så att jag har låten "Titanium" på hjärnan. Hon som sjunger i låten heter Sia, och äkta twilightfans kanske vet vem hon är, för hennes låt "My love" är nämligen med i Eclipse (bl.a när Edward friar till Bella, men även vid andra tillfällen). :)

2 kommentarer >w< ♥:

Jäää (melinda) sa...

SHIT! Jag äääälskar videon! Haha =D. Kan inte sluta se den om och omm igen!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mo ☆ sa...

Okej..? x) Du älskar låten. ;)