onsdag 8 februari 2012

Vampyrerna i Morganville

Hej! Har lust att köpa en bok, så jag är inne och kollar på Tonårsboken. :) Jag älskar böcker och är tonåring, så det måste väl vara den perfekta bloggen för mig!
Oh la la, det verkar som att jag har hittat en ny vampyrserie! :D "Vampyrerna i Morganville" heter den... Såg på Adlibris. ;)


Glashuset
Glashuset är första delen i Vampyrerna i Morganville
 Kanske något att läsa?

Sen har jag hört att vissa tycker att den där rebusen är konstig, och att de inte fattar nånting. Ni kan ju alltid kommentera om ni behöver hjälp.

Idag fick jag och M.O värsta skrattanfallet på bussen. ^^ Feliz och Maja fattade typ först ingenting, för de satt baklänges.... Jag tror inte att vi hade skrattat så mycket som vi gjorde om vi var helt friska. ;D

Hejdå!

0 kommentarer >w< ♥: