onsdag 22 februari 2012

VARFÖR FICK HAN GÅ FÖRE MIG?! :'[

Hej! :) Jag kom nyss hem från läkaren. Han sa att det var konstigt att mit knä var svullet utan någon anledning, och det håller jag med om. Sen så fick jag sitta och vänta jätte länge på att få göra blodprov, för det var något slags personalmöte. Typ en minut innan mötet var slut så kom det in en kille (som jag tror är Feliz tremänning ^^). Och när tanten som skulle göra proven kom så sa hon ATT HAN FICK GÅ FÖRE MIG! - . - Grrrr..... Jag hade ju väntat jättelänge! ;o Och han i typ en minut. Varför får alla alltid gå före mig?
Sen när jag äntligen fick göra blodprovet (hehe, låter som något man skulle göra på en vampyrskola) så satt jag bara där helt lugn och tittade på. Hon som "stack in nålen" lät helt förtvivlad och sa "Mår du bra!?" som om jag typ var helt vit i ansiktet och höll på att svimma. x) Men vadå, jag var väl som vanligt? Hon kunde ha sagt något i stil med "visst gick det bra", för hon såg väl att jag var helt lugn och inte rädd...? >w< Men nu är jag i.a.f hemma.

Sorry, det blev inga bilder idag! :(

0 kommentarer >w< ♥: