fredag 17 februari 2012

Tacos!

Tjenare!
Ikväll (kl.18.00) så ska vi (=ett gäng tjejer ^.<) åka och äta tacos på Stacken. Det är gratis för alla som är med i UMD. :) Och imorgon blir det tacos igen, hos Victor som ska fira att han har fyllt år. Jag och Jonna var och köpte lite saker till honom idag... hehe... ^w^ Jag har även målat naglarna och letat fram kläder nyss, för att det ska passa till en speciell sak.

kawaii panda

Idag skulle jag ha kommit hem lite över två (slutar skolan 13.50), men istället kom jag hem lite innan två och jag och Jonna hade ändå hunnit vara på stan ett bra tag. När vi kom ut från affären så såg vi att bussen kom precis när vi gick mot busshållplatsen. Praktiskt va? :P Vi visste inte ens vilken tid bussen gick, och vi hade inte skyndat oss eller så, vi hade helt enkelt tur.

Ciao! >w<

0 kommentarer >w< ♥: