onsdag 22 februari 2012

Svar på kommentar

Hej! :) Eftersom att man inte ser när jag svarar på någons kommentar, så gör jag det här istället. :)

Steffi: Nu kommer jag inte ihåg vad bloggen hette, men jag tror att ni gjorde länkbyte. :)

Feliz: Har inte sett den, är inte den läskig? ^^

Frida A: Jo den var ganska bra, jag gillar inte filmer när det bara är blodigt hela tiden, men i den här så var det ju lite normalt också. :)



Ja, det var svaren. :) Jag älskar när jag får kommentarer, så ni får gärna kommentera mer om ni har något att säga! ^^

1 kommentarer >w< ♥:

Feliz >w sa...

Njae.. det beror väl på vad man tycker är läskigt. Enligt mej är den mest spännande och "det läskiga" är mest sånt vi brukar skratta åt. ^^ :)
Tror jag har den inspelad, vi kan se den när jag kommer hem om du vill. :3