måndag 13 februari 2012

Va vänta nu... Tjejkväll hos Victor?! x)

Hej! :) Idag på morgonen när vi (vi=jag, Feliz och Jonna) kom till skolan så såg vi att en lärare var sjuk, och det var henne vi skulle ha de två första lektionerna. Alltså började vi först kl.10.20! xD Vi hade kunnat ha låång sovmorgon, men eftersom att vi redan var vakna så åkte vi till våran förra skola. ^^ Där var vi ungefär till kl.9 och sen åkte vi hem till Jonna. Hos henne satt vi typ och spelade spel. :) Sen tog vi bussen som gick 09.30 till skolan och var där ett tag.

Hahaha, Feliz skickade nyss ett sms om att Victor ska ha tjejkväll. Va va vänta nu, tjejkväll hos Victor?! >w< Hon menade tydligen filmkväll men jag höll ändå på att dö av skratt.

Idag på slöjden började jag förbereda för min Hello Kitty som jag ska sy. ♥

 

Oj snart börjar Familjen annorlunda, så det är väl bäst jag sticker! ;D

//Mo@

0 kommentarer >w< ♥: