söndag 19 februari 2012

Scream 4

God morgon! :) Typ.

Igår hos Viktor så åt vi tacos och såg på "Scream 4". Den var inte så läskig precis, jag menar, "ghostface" ser ganska löjlig ut. ^^ Btw, Emma Roberts som spelar Jill (hon längst till vänster) är exakt lika lång som mig - 163 cm. >w<



Efter filmen satt massa olika och spelade, och när vi skulle gå så började M.O skrika: "MEN DET ÄR BARA TIO MINUTER KVAR!!! TIO MINUTER!!!" Så hon var tvungen att sluta spela fast det bara var 10 minuter kvar. :P Hela vägen hem "grät" hon. Hon hade typ spelat i en timme. ;o

Just det, imorgon skulle vi typ på nån rock-konsert med skolan. ^w^ Och jag vet inte ens vilka som ska spela. - . -

Men nu har jag inget mer att skriva, så hejdå!




...Vilken är din favorit skräckfilm?

4 kommentarer >w< ♥:

steffi sa...

Hej Moa! Roligt att du hittade en blogg med 3 länkningar till min blogg. Vems blogg var det?
Det kan vara så att vi gjorde länkbyte :)
kram

Feliz sa...

När lammen tystnar är bäst! ♥

Frida A. sa...

scream är bra :)

Mo ☆ sa...

Steffi: Nu kommer jag inte ihåg vad bloggen hette, men jag tror att ni gjorde länkbyte. :)

Feliz: Har inte sett den, är inte den läskig? ^^

Frida A: Jo den var ganska bra, jag gillar inte filmer när det bara är blodigt hela tiden, men i den här så var det ju lite normalt också. :)