fredag 17 februari 2012

Jag kan stå upp! Tack vare flingorna?

Men hej alla gulliga små människor som sitter vid datorn och läser min blogg! ^^ ♥ Eller mobilen då. - . - Här sitter jag i min JumpSuit i min säng och äter flingor. ^^ Ja, jag vet, jag är helt sjuk, äter flingor på en fredagskväll? x) Alltså inte typ nå sockriga flingor, utan Kellogs Special K red berries utan mjölk. Och det är en grej som jag brukar göra när jag... ehm... har ont i magen... mh... Och nu kan jag stå upp! :D En glad nyhet. ;) Jag läser FRIDA också btw. >w<



Klockan 20.00 åkte vi hem från Stacken. :) Om ni nu vill veta det.

Mamma har köpt Absolute Music 68, och då upptäckte jag en hemsk sak. Jag skulle ta bort prislappen från fodralet, och under den var det en annan prislapp, men billigare pris! ;o



Nu får jag väl säga hej då och god natt! :)

0 kommentarer >w< ♥: