onsdag 15 augusti 2012

BD part 2 sängkläder! ♥

Hej! 

Sanda har tipsat om att det finns Breaking Dawn part 2 sängkläder på Jysk, så idag åkte jag dit. När jag kom in sprang jag snabbt fram till hyllan där de var och såg att det verkligen var part 2 - jag har aldrig sett såna förut! När jag skulle köpa de så sa tjejen i kassan att de var alldeles nya. :)



Tidigare idag har jag och Melinda gått till Kullen och köpt glass. Det var så sjukt varmt så på hemvägen orkade vi knappt gå. x) När vi gick och snackade så viskade jag plötsligt till Melinda "Det går nån gubbe bakom oss så du vet". Då tänkte hon snabbt byta samtalsämne och sa "David är din faster eller hur?". HAHA det blev ju en aning fel. Då fick vi ett skrattanfall och gubben bara glodde på oss men tillsist gick han om oss. >w< 


0 kommentarer >w< ♥: