söndag 12 augusti 2012

Bilder från Tjotti

FY VAD DET KLIAR!! Jag fick en massa myggbett igår i Tjotti.... Ja, igår var jag i Tjautjas med Jonna, Feliz och Maja så jag kunde inte blogga. Eller såhär var det: Jag och Jonna åkte dit så vi var där strax efter ett och så gick vi på Flottkalaset. Det hände inte så mycket där, det var roligast att gå på spången. ^^ När vi hade strosat runt där ett tag kom Maja och Feliz och var med oss. Sen gick vi till Majas stuga och badade! Eller nja, Feliz och Jonna badade, jag och Majiis tyckte väl att det var lite för kallt för att simma runt som de gjorde. ;)

Spången.

Maja och Feliz.

Ja... 

Feliz och Jonna.

Jonna och Feliz fick mjukisdjur när de var med och tävlade.. x')

Feliz letar det perfekta gosedjuret.

Jag x)

Jag och Jonna ^^

Maja gjorde flätan, Jonna satt dit blommorna. ;) 


Tänk om jag skulle ha såhär kort hår... ;o

Mina och Jonnas fötter. :P

Jag och Maja har nästan fått vara "barnvakt" åt Feliz och Jonna, de har varit busiga ungar. xD Men Maja har också varit busig... Ska skicka bilden till dig nu Majiis! ;D



Idag har jag varit med Feliz. Vi kollade lite på OS och sms:ade med en person... ^^ Hörni Directioners - Ni får inte missa att One Direction uppträder på avslutningen av OS ikväll! ♥ Avslutningen börjar kl.22.00.



2 kommentarer >w< ♥:

Anonym sa...

Haha låter ganska kul ``avslutningen börjar´´ :P

Jonna

Mo ☆ sa...

Haha ja det tänkte jag inte ens på.. xD