fredag 3 augusti 2012

Hemlig beundrare? ;)

Hejj ^_^

Idag har jag varit med Maja. Mitt i allt ringde det på min mobil samtidigt som det ringde på deras hemtelefon, så vi sprang båda och svarade.
Den som ringde till mig hade dolt nummer, men jag svarade. Det jag då fick höra var What makes you beautiful. Haha ja man blir väl alltid glad av en 1D-låt så jag sa inget först utan lyssnade bara lite. ^^ Sen blev det tyst och jag försökte på något teckenspråk förklara för Majiis vad det var som hände. x) Sen började personen låta på nått mysko sätt som jag kände igen... Jag trodde verkligen stenhårt på att det var Jonna trots att jag inte hörde om personen var en tjej eller en kille.
När jag sov hos Feliz så ringde det en person till mig med dolt nr och lät precis så - och vi har alltid trott att det var Jonna och Maja fram till idag! Mwehe sorry Jonna.. >_^

Ja, efter det har jag och Majiis förhört en massa personer men det verkar inte vara nån av dem. Min tremänning tror att det var en hemlig beundrare... >w<

Så om det är någon av er som läser min blogg så får ni ju gärna erkänna det i en kommentar. ;) Inte för att jag tror att det kommer hända.

Be safe //Mo@


0 kommentarer >w< ♥: