onsdag 22 augusti 2012

Science Fiction Bokhandeln

Hääjj :D

Idag har vi varit och shoppat en massa. Jag har hittat en affär som jag verkligen älskar - Science Fiction bokhandeln! De har en massa twilight-saker där och annat kul. Jag köpte ett linne, en japansk tidning, en mangabok på svenska och Twilight - the complete illustrated movie companion. Den sista boken skulle kosta 148 kr, men då var baksidan lite vikt så jag fick den för 98 kr. ^^

Jag har köpt andra saker men eftersom att jag inte kan lägga in flera bilder så lägger jag in de när jag kommer hem. :)

Be safe //Mo@


2 kommentarer >w< ♥:

Flizan >w sa...

Aww! >w< jag vill också till SF-bokhandlen ju! Läste just om den på twilightgrejjer. ^^
Erkänn att det vär bättre än att åka buss med Timon och Pumba! ;)

Anonym sa...

Asså! ja du Moa, du är värkligen tokig! i twilight! Du har ju redan så mycke saker som har med twilight att göra, men om du är twilighttokig så äru ju heltklart de! / Majki :)