lördag 25 augusti 2012

Bilder från Stockholm

Här kommer bilder från Stockholm! :)

Hehe :D

Två nagellack som jag köpte. Älskar att det är rosetter på de! ^^

Pennfodral till skolan. 

Anteckningsblock ;)

En mangabok på svenska.

Ja, här blev det lite failat... Men nu ser väl i alla fall vad det är.

Ett linne.

Ser ni något lite kul på den här bilden? Ledtråd: Kolla på trycket, och på lappen. >w<


Nämen tjenare!

Hej hej

Hejsan lilla babian xD

YEY, där blev twilighttokiga Mo@ glad! :'D ...men vart är familjen Cullen? :o

Hej Piff.. Eller Puff.

Krokodil.

Nej tack, jag vill nog inte vara den... 

Nån konstig fisk.

Jag.

Jag när jag håller i spindeln. Haha allas face xD 

Hahaha Melinda


Jag och Mel i konstiga speglar.




Ehm, det regnade en del på Gröna Lund om man säger så...

Som sagt... 

Äntligen står Hitta hem av Ann-Helén Laestadius i min bokhylla! 


0 kommentarer >w< ♥: