måndag 6 augusti 2012

Rosa korsordspenna.. ^^

Hej! :D <3

Jag har sovit hos farmor, så jag är fortfarande här. Vi har varit och köpt varsin rosa korsordspenna, så nu är vi glada. ^^ Det roliga med pennorna är att (1) de är rosa och (2) man kan sudda det man har skrivit med ett speciellt sudd som sitter på pennan, trots att det inte är blyerts. >w< Sen har farmor även köpt en röd microvågsugn på Coop Forum.

Nu sitter vi här i vardagsrummet. Jag äter choklad och farmor sitter med ett korsord. Jag har ont lite här och var, men är ändå glad! :D

Ni får se en bild som jag tog på frukosten imorse. Jag tyckte att fruktsalladen som farmor gjorde i hjärtformade skålar var så gullig!

Be safe //Mo@ <3


4 kommentarer >w< ♥:

Jenna sa...

FRUKTSKÅLEN <3333

Jenna sa...

FRUKTSKÅLEN <3333

Anonym sa...

Fruktskålen<333

Mo ☆ sa...

Haha ja fruktskålen? ;) >w<