onsdag 22 augusti 2012

"Du behöver inte stressa, gumman"

Det var nå skumma tjejer nyss utanför toan... Jag stod och borstade tänderna och då kom de in (17-19 år) och fnissade. Sen såg de mig och sa oj, men tjejen med svart hår stod kvar. Då sa hennes kompis att de kanske borde gå ut, så då stod de utanför dörren och fnissade. Sen kikade den mörka tjejen in och sa hej.
Jag sa typ hej och då sa hon "Pratar du svenska?", och när jag mumlade mm så sa hon "Ah men vad bra för jag suger på engelska", och så stod de och fnissade. När jag var färdig sa jag "Ni kan gå hit nu" och då sa hon "Men du behöver inte stressa, gumman" och klappade mig på axeln...

Haha det var ganska knäppt, men jag bara gick in på vårat rum igen. xD Nu ska jag göra mig iordning för sängen, god natt!

0 kommentarer >w< ♥: