söndag 19 augusti 2012

Jag längtar! ♥

Igår drog jag på mig en av mina Twilighttröjor (den jag har målat på själv) och åkte iväg till farmor för att ha twilight-maraton. Vi såg Twilight och New Moon då på kvällen, och idag såg vi Eclipse. Vi tänkte se Breaking Dawn part 1 också men då gick vi ut på en promenad istället och bestämde att vi ska se den nästa helg. Farmor verkar tycka att de är bra, men hon kan inte bestämma om hon är team Jacob eller team Edward. I början sa hon "Oh my Edward!" lite då och då (när Jacob inte var med så mycket) och hon då skulle bli kär i honom, men sen nån gång under Eclipse så sa hon att Bella kan ju lika gärna välja den där vargen nu och att Edward hade sned näsa. Haha hojja.. xD ÅH JAG LÄGNTAR TILL NOVEMBER! ♥

The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2




0 kommentarer >w< ♥: