torsdag 9 augusti 2012

Bilder från Ullatti

Idag har jag och farmor varit i Ullatti. Farmor kommer ju därifrån, så hon har visat vart hon bodde och vart hon gick i skola m.m. Vi har även köpt glass, varit till älven, plockat lite blåbär och fotat en massa. Här kommer några bilder!

Moiish hittade blåbär! ^^

Passande skylt mitt ute i skogen. ...vilka barn tänkte ni på?

Me >w<

...snyggt tak...

Fin ingång till skolan där farmor gick!

Baksidan av skolan.

Var ju bara tvungen att ta en "nostalgi-bild" på skolan när jag har såna effekter..

Farmor och jag. :)

Glassen var lite isig...

Älven.

Blomma.

Älven.

Jag gillar vatten som glittrar. :3
Det var några.

Efter att vi kom hem har jag lyssnat på 1D, hängt upp några nya posters i rummet och pratat jättelänge i telefon med Melinda. Nu lyssnar jag på lite annan musik. ;)

Thihi Harry ^^
Be safe //Mo@

1 kommentarer >w< ♥:

Anonym sa...

Vilka vackra bilder från byn! Skolan å älven ser precis likadana ut som då jag var 7 år..... jag älskade skolan å jag älskade älven!

Farmor