tisdag 21 augusti 2012

Men Eric, jag GILLAR ju Hello Kitty!!!

Jag tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg nu innan jag fortsätter fixa saker tills vi åker.

Idag har jag alltså fixat en massa, skickat in en teckning till Cirkelns facebooksida (ni vet boken Cirkeln), packat ner lite småsaker, lyssnat musik m.m.

ÅH, nyss fick jag nån slags Hello Kitty-längtan. Skumt, jag älskar ju Hello Kitty men nu fick jag något ryck. ^^

Haha, nu började jag tänka på när jag och Feliz var på biblioteket för några dagar sen. Hon hade sett en bok som heter "Hello Kitty måste dö" nånstans, så nu skulle hon kolla om den fanns. Vi hittade den inte, så vi frågade en gubbe som jobbade där om de hade boken. Han satte sig vid datorn och började skriva, men flera gånger sa han "...jag uppfattade inte riktigt namnet?" fast Feliz sa det flera gånger. Det satt en kvinna bredvid honom som tydligen hade uppfattat namnet och redan fått fram boken på adlibris. De hade inte boken, men hon skulle skriva upp den. Då läste hon på "baksidan", och sen sa hon högt "Den handlar om att befria sig från Hello Kitty..." och tittade upp på Feliz som hade linne, mobilskal, skor och allt möjligt med just Hello Kitty. Haha det var ganska kul. >w<

Hehe aww kolla vilka gulliga såna här... vad det nu är.. jag hittade på Google! OwO ♥



Om ni undrar över rubriken så är det ett citat av våran svenska/engelska-lärare Eva. ^^


0 kommentarer >w< ♥: