måndag 13 augusti 2012

En orange pudel?!

Idag började det med att jag var med Feliz. Vi köpte kulglass och då träffade vi Linda och Felicia. Sen åt vi våran glass i värmen och åkte hem till Feliz. Efter ett tag så ringde vi Linda och gick till Sibylla där hon, Felicia och en som heter Erik var. Där var vi ett tag och sen gick vi på stan. Helt plötsligt skulle Linda på nån typ 80-årsfest eller nått så hon drog. xD

I alla fall, under tiden hon var borta så såg vi en orange pudel (?!) som höll på att springa runt. Den sprang in genom en dörr till Norrskensgallerian och dens husse kom efter. Någon sekund senare kom pudeln ut genom de andra dörrarna, och hussen kom efter. Hahaha det var som i en film när de springer in genom en dörr och kommer ut genom den andra nån sekund senare. ^^

Efter att jag och Feliz hade ätit så gick vi till de andra igen och då kom Linda tillbaka. Vi gick runt lite och träffade en massa folk lite här och var. Vi gick och satte oss på en bänk och tillsist var vi ett helt gäng där.

När klockan var typ åtta så gick jag och Feliz till henne, ensamma. ;) Vi hade ju varit där på stan typ hela dagen. Sen kom pappa och hämtade mig fast jag egentligen ville stanna... :c

Nu är jag hemma i.a.f och gör inte så mycket.

Be safe //Mo@ ^^


0 kommentarer >w< ♥: