söndag 26 augusti 2012

The Hunger Games ♥

Igår på kvällen kröp jag och mamma upp i soffan för att se The Hunger Games som vi hyrde. Den var ju verkligen jättebra!! :'D Jag har ju boken också, men den har jag inte hunnit läsa ännu. Men snart så! Böcker brukar ju vara bättre än filmer, så vi får väl hoppas på det bästa... ^^ Just det, jag har ju läst ut Tretton själv
varför (som förövrigt var bra) nu så jag kan ju börja redan på en gång med Hungerspelen!

Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor


Oh my god, imorgon börjar skolan... Första veckan brukar man väl inte göra så mycket så det är väl lugnt, men vi måste ändå kliva upp tidigt. :/ Sommaren kom ju aldrig i år!

Idag har jag duschat, satt lite mer överlack på naglarna (för att lacket höll på att lossna), toppat håret m.m.

Ahaha bara en dålig bild på mig xD 


0 kommentarer >w< ♥: