söndag 29 januari 2012

Bio med systeryster

Hej! :) Igår var jag på bio med Melinda. Tyvärr har ju Blå Forell brunnit ner, så det fick bli hemma istället. ^^ Vi såg på Vampire Diaries, åt popcorn och drack portello. >w< Vi hade helt kolsvart i mitt rum.
Jag var lite överdriven och gjorde biobiljetter. :D


Visst hade vi snygga popcornbägare eller vad det nu heter? ^^

Film är bäst på bio... Vi såg varken på film eller var på riktig bio! x)

Melinda tycker att den hemska musiken som är när man ska välja avsnitt (vi har ju våran box med hela säsong 1) är läskig, men jag älskar den! ^^

Igår började jag även rita en förstoring av omslaget till boken Svart ängel som blev färdig idag. :) Ett tips till någon som har fått för sig att röra i den: Gör inte det! Jag blev helt svart på händerna.... >w<


Bilden är nästan lika stor som 4 st A4.



Oj, jag ser nu att bakgrunden knappt syns på bilden jag ritade, men det är väl för att det var så ljust i rummet när jag fotade den. :P Den är i.a.f typ ljuslila. Hennes hudfärg syns ju inte heller! Men i verkligheten gör den det. ;)

Hejdå!

0 kommentarer >w< ♥: