måndag 2 januari 2012

Vampyr i sims 3 kvällsnöjen

God morgon! Eller nått... :) Om ni undrar så går klockan fel här också, vad är det med klockor och bloggar? Hittar inte vart man kan ställa om den. Nån som vet?

Igår ritade jag på en mugg med några speciella pennor, och de är ju så bra så texten hålls jätte bra kvar när man diskar muggen! NOT. Så fort jag torkade muggen så försvann en liten bit av det jag ritat/skrivit. :( Men ni ska i.a.f. få se några bilder på muggen när det var odiskad. ^^





Hihi jag var bara tvungen att sätta Hello Kitty i muggen! ^^ När man har druckit upp allt innehåll så ser man en blodfläck i muggen. >w< Och blodet droppar ner i min O´boy....

I förgår så blev min sim i sims 3 kvällsnöjen en vampyr. :D Jag brukar inte spela sims så ofta, men jag fick sån lust då. ^^ Nu ska ni få se en video på när hon blir biten av en annan vampyr. (Den blonda tjejen har jag gjort) Tyvärr är det inget ljud, vet inte varför!

Hoppas att det går att se på den. :)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, men ha en bra dag så bloggar jag kanske senare! ;)

0 kommentarer >w< ♥: