måndag 23 januari 2012

You´re safe in my heart, and my heart will go on and on... ♥

Hej :)

Nu sitter jag och pluggar till SO-provet och engelska- + franskaglosorna. (eller nej, nu bloggar jag ju ^^)
Idag är det exakt en månad sen som vi sa "Det är julafton imorgon! :D"
Och det här är dessutom mitt femtionde inlägg.

Hahaha, jag har fått ett enligt mig ganska roligt mail, och en kommentar, som jag vill sätta in här:

Jenkan :) har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Nya tröjor och tidning":

Jag ser inte på twilight, så jag vet inte ^^ Men Paul ser ut som en fågel O__o


Och mitt svar är:
Hahaha, en fågel?! xD

Hehe... ^^


Fågel? Mhm.. >w<

Om ni undrar varför jag har den rubriken som jag har så är det för att Melinda lyssnar på låten "My heart will go on" och då fick jag den på hjärnan.

//Moiis

 

0 kommentarer >w< ♥: