tisdag 24 januari 2012

Hon kanske blir en pumpa! :O

Hej! :)

Idag har jag och Majiis varit lite fjantiga och sett på Mumin! ^^ Det var seriöst väldigt längesen som jag såg på det, typ när jag var liten. ;) Här är några citat som jag tyckte var roliga:

"-Ta fast skurkarna och hugg huvudet av dom!" - Lilla My
"- Jag tror inte att hon gillar dagsljus. Vem har sett spöken på dan? - Hon kanske blir en pumpa!" - Mumin och lilla My
"- Åh, ursäkta mig, jag trodde att du var en gris.." - Lilla My
"- Jag tycker inte om såna där osynliga röster...." - Sniff
"- Jag fick en fin idé. Du kan vara min pojkvän! *Snusmumriken ramlar i vattnet* -Men jag tänker iallafall vara din flickvän!" - Lilla My
Hihi, kom ihåg att de pratar med en finschk dialekt! >w<


"Man måste göra något fånigt ibland"- Ännu ett citat, av muminmamman!

Hehe oh my god, men det var ju kul. Gamla minnen... :)
Men nu ska jag snart duscha, så... hejdå!

//Mo@

0 kommentarer >w< ♥: