måndag 16 januari 2012

Klistermärkena is here! ^^

Tjohej! >w< Eller nått... - . - Tidigare idag har jag inte hunnit blogga, för när jag kom hem från skolan (ca 15.30) så såg jag att mina klistermärken har kommit (*happyface*) och sen efter ett tag åkte vi till farmor. Sen har vi varit där tills nu. :) Eller nej, jag har faktiskt varit hemma ett tag och under den tiden har jag twilightiserat mina grejjor! :D

Heheheh... ^^


Nagellack


Typ alla klistermärken.


Me and my stickers! ♥
 Asså har blogger nå problem med mina bilder eller? x) Ser ni inte vilken hemskt dålig kvalitet/kvalité (vad är skillnaden? ^^) det blir på bilderna! T.T :´( Och jag kan då försäkra att det inte är kameran/datorn, för där är de ju bra, och vissa bilder riktigt bra. ;)

Hugs and kisses! ♥

Hug ish so kawaii


Om ni inte märker det så är jag lite galen idag.

0 kommentarer >w< ♥: