torsdag 19 januari 2012

Nya tröjor och tidning

Hej! :) Idag kom kläderna jag beställde från ellos. Det var två tröjor och en bikini, men den var för liten så det ska vi skicka tillbaks.







När mamma var på Kosum så köpte hon FRIDA-tidningen åt mig, eller hehe det var jag som bad henne. ^^ Så nu sitter jag och läser den. >.^



Någon mer än jag som stör sig på att det alltid är posters med Jedward och Ulrik Munther?

OME, det står att R-Pattz har gjort reklam för cigaretter! Vilken bra förebild för twilight-fansen. - . -
Fast jag visste ju redan att han rökte, sjukt dumt, men ändå.. :S

Här kommer en bild på Robert Pattinson och hans stuntman Paul Darnell (i Twilight i.a.f). Inte tycker jag att de är så lika, men man ser ju ändå Paul mest bakifrån, som när Edward klättrar i trädet, flyger bakåt från Bella när de är i hennes sovrum o.s.v. Vad tycker ni?

1 kommentarer >w< ♥:

Jenkan :) sa...

Jag ser inte på twilight, så jag vet inte ^^ Men Paul ser ut som en fågel O__o