lördag 7 januari 2012

Twilight- Rolling in the deep... NOT?

Hej! :) Igår skulle jag sätta in en video, men det gick så segt så jag gav upp... ^^ Om jag sätter den på YouTube så går det nog väldigt fort, så jag gör nog det snart! >w< Just nu håller jag på och gör en till, det är ganska roligt. Jag använder Windows live movie maker som fanns på min dator från början. :) Nu sätter jag den nya på YouTube så sätter jag in den hit på bloggen sen. ;)


Ikväll ska ju Maja E ha pyjamasparty. Okej jag vet, jag har skrivit det några gånger. x)
Var det någon som såg New Moon igår? (Jag vet att ingen kommer att svara, för det är ju så tjorvigt att kommentera... ) Jag såg den inte, för jag kan ju ändå se den när jag vill. ^^ Jag och Melinda kollade på the Vampire Diaries säsong 1 avsnitt 3 och 4. :P Mamma har köpt hela säsong 1 på DVD till oss! :D Det är 5 skivor i och det är 5 avsnitt på varje.

Gaah 62% publicerad.... Det tar ett tag. >w< Jag har lust att byta bakgrund här på bloggen men jag vet inte vilken jag ska ta.73%.... Om ni undrar varför jag skriver så...tråkiga? konstiga?.. saker så är det för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra medans jag väntar på videon. >.^ 78%...  84%! Wierd... OMG jag längtar till måndag eller tisdag (nej inte tisdag! då börjar skolan!) för då kommer mina böcker som jag har beställt! :D Då ska jag självklart blogga om de! Eller sätta in bilder i.a.f. :) 90%! Nu sitter jag och smaskar på lite Polly!


Du skojjar!! Nu står det att det har uppstått ett fel och att jag får försöka igen senare! T.T Då gör jag väl det då.... Ni får vänta. :(

Då ses vi väl kanske sen då! :)


0 kommentarer >w< ♥: