lördag 7 januari 2012

Pyjamasparty

Nu är jag på Maja E:s pyjamasparty. Vi gör inte så mycket.. ^^ Maja sitter och spelar "Jump :-)" på min mobil, Jonna är inne på market, Feliz sms:ar med "det kan du ju fundera på" och jag bloggar. >w<
-Guh va jag är bra på det här kossaspelet! Skriv att jag klarar det! -Maja
-Vad spelar du på? Kids eller? -Jonna
- Jaa... -Maja
- Ja men då är det ju klart att du klarar det!! - . -  -Alla
Nu spelade hon tydligen Abduction. ^^ På min mobil. Fast jag sitter ju vid hennes laptop så... :3
Vad ska jag mer skriva? :S Er du kär i mej ännu Klas-Göran? (Feliz favvo-låt... - . - ) Ja! Nu satt hon på en bättre låt som jag kommer att ha på hjärnan hela livet... :D


Hahaha nu får ni också den på hjärnan! :D Jag är ond... ^^ Vampire?! When the full moon... Sen vet jag inge mer av texten, men Feliz har satt på en ny låt- Full moon med Black Ghosts. >.^

Nu har jag väl inge mer att skriva... Får väl se om vi hittar på något snart... :S

Hejdå!

0 kommentarer >w< ♥: