torsdag 26 januari 2012

Kawaii ^^

Konnichiwa! ^^

Idag har jag, från skillnad till vissa andra dagar, haft ganska mycket att göra. Alltså, inte bara saker som jag måste göra utan som jag vill också. Jag har t.ex pysslat lite. (Lådan på bilden har jag klätt med presentpapper från Dollar$tore) Sen hittade jag en massa små kawaii-grejer, så jag har fixat lite på mitt skrivbord.


Sen har jag även fått brev, så det har jag svarat på. :) (Sorry men jag har inte hunnit skicka det ännu..)
Jag har tränat på franskaglosorna till imorgon, och fixat lite annat. Och snart måste jag duscha också!
Bloggningen var självklart en del av det jag skulle göra idag. >w<

Nog kan man ha roligt.

Titta vilken vacker bild jag hittade, från lördag.
Ägaren till de vackra angry birds-tofflorna hittar ni här.

Jag ska även bjussa på en bild som hon säkert kommer att älska. ^^ //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: