onsdag 11 januari 2012

Emmett Cullen eller Marcus Hellner?

Hello! ^^ Nyss såg jag på gårdagens avsnitt av the Vampire Diaries. :) Det roliga var att flera saker som jag sa, sa de strax efter. >w< Ett exempel var när Klaus sa något om att han har reserv, och jag bah: - En reserv-varulv! (Jag pratade med Melinda om ni undrar..) Sen sa han: - En reserv-varulv. , fast mycket allvarligare än mig då. ;)
Ett annat exempel var när Katherine/Katerina sa till Damon att han var så gott som död. Då såg han sådär galen ut och kollade sedan på sin arm, där det var nått slags sår. Då sa jag: - Ett varulvsbett! Sen sa Damon såklart: - Ett varulvsbett...,men mycket allvarligare då. >_<



Hahaha det där bilden var suddig men det var den bästa jag hittade på Damons "galna min". >.^

Om ett tag ska jag duscha. Sen vet jag väl inte riktigt vad jag ska göra... x) Hihi nu säger pappas kompis att Emmett (han är ju på mitt laptopskin tillsammans med de andra i twilight) ser ut som Marcus Hellner! xD OMG....
        
Emmett?                                                   Marcus?

Om jag ska säga vad jag tycker så är de inte ett dugg lika... >.<

Ha det bra! ♥

0 kommentarer >w< ♥: