tisdag 3 januari 2012

Ja... vänta nu... nej! ^^

Hej! :) Nu är jag hos Feliz. Vi gör inte så mycket, sitter mest vid datan och snackar. ^^
-Om du undrar varför jag är så tyst, så är det för att jag sitter och spanar in hur man använder blogger. - citat av Feliz.
 Hon funderar också på att göra en blogg här på blogger.com. :) Hon blir också galen på webs. - . -  Feliz är lite galen nu för hon kom på att blogger är jättebra. >w<
Här kommer en video som jag och Feliz gjorde för några veckor sen. (Nej, vi är inte riktigt knäppa på riktigt..^^ )

Hejdå, bloggar kanske sen!

2 kommentarer >w< ♥:

Flizan sa...

Haha, jag måste skaffa en blogg här! :D Det är ju jättebra att det var så lätt att lägga in videos här på blogspot! :D Fast det är ju inte lika bra när det är såhär krångligt att kommentera.. :/
Ha det bra! ^^ /Feliz

Mo ☆ sa...

Ja Feliz det måste du ju nästan! ^^ Man står ju inte ut med webs.. - . - Och det gick ju nästan läskigt fort att föra över videon. >w<

Kram! ^^