onsdag 25 januari 2012

Team Edward

Hej! ^^ Jag typ tänkt sätta in bilder på min team Edward-väska, som mamma har stickat, i typ hundra år nu (alltså hon har inte stickat i hundra år utan jag har tänkt göra det här i hundra år). - . -
Eller okej det var typ på lördag som jag tänkte göra det men ah. >.^


Man ser tyvärr inte E:et så bra på den här bilden..
Bilden är tagen i Feliz rum. :) (intressant eller hur)
Jag ska nog ta väskan till skolan imorgon, om det inte snöar för mycket förstås.

Idag på morgonen när vi stod vid våra skåp så blev det strömavbrott. Alla blev typ glada, och jag sa till Jonna att jag hoppades att det skulle bli strömavbrott när vi stod och väntade på bussen. ^^
Men sen, ca en minut i nio, så kom strömmen tillbaka. Som förra gången då. - . -

Puss & kram! ^^ //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: