tisdag 3 januari 2012

I love boys who sparkle... ♥

Oh. My. Edward... Jag har haft 79 besökare den här veckan, alltså på 3 dagar! ^^ Jag blir jätte glad! Men en sak som är sjukt dåligt är att man måste vara medlem på blogger.com eller nått annat för att kunna kommentera. Det tycker jag är ganska wierd... :S

Nyss åt jag middag. :) Eftersom att jag inte har något annat att göra just nu så kan jag ju blogga! >.^ (Feliz gav mig den underbara idén till den där smileyn... - . -) Men kolla här vad jag hittade! >w< Jag som både gillar kawaii och twilight:


Den är säkert supergammal men ändå! ^^
Submitted by Starfish-
Nä nu ids jag inte blogga mer, ha det bra så skriver jag imorgon!





1 kommentarer >w< ♥:

Flizan sa...

Hahaha! :D Sitter här och skrattar högt för mej själv. >.^

OME, vilken perfekt t-shirt! ^_^