fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e

Tjenare! >w<
Idag är det fredag den 13:e om någon har missat det. ^^ Jag har då inte haft otur (än så länge...), men jag vet minsann någon annan som råkade låsa in sin enda nyckel i sitt skåp, missade bussen, hade slut pengar på mobilen m.m.... ;)

Haha den där bilder har jag sparat för jättelängesen, och idag får jag äntligen använda den. :)

Igår köpte jag stickers/klistermärken med twilight/new moon/eclipse/breaking dawn från tradera! >_<
Det är 10 ark.
Den här bilden lånar jag från , för mina klistermärken har ju inte kommit ännu. Ni kan klicka på bilden så kommer ni till sidan!



Såg just att det är REA på både Breaking Dawn grejjor och andra twilightsaker på http://www.discshop.se/posters_prylar/twilight_utforsaljning/C562


Hejdå!

0 kommentarer >w< ♥: