måndag 5 mars 2012

Anni! ♥

Häjj! ^_^

Idag har jag och adja varit in till Jokkmokk. Medans han var och gjorde några ärenden var jag hos Anni och Nadja. :) Anni var som vanligt uuuuurdööt! ^^ Hon gick runt med sin "gåvagn", hon gick jättelångt och ganska ofta stannade hon till för att titta bak på mig och se om jag kollade hur bra hon var (är) på att gå. ;) Hon har en spegel i sitt rum, och när hon såg sig själv så pussade hon spegelbilden på munnen. >_< Men det som förvånade mig var att hon började gråta när hon backade från spegeln. Sötnos. ♥

Efter det besöket åkte vi till Konsum och sen ICA, för jag skulle kolla om Julia+ hade kommit. Den skulle ha kommit ut 1 mars men jag har letat den utan att hitta den. Ingen tidning blev det, men jag fick köpa lite godis för adjas pengar. :D En till sak som förvånade mig - det fanns kvar några Breaking Dawn påsar så jag tog en sån.


Jag har nyss redigerat en bild - från Bella Swan till Bella Cullen. Vad tycks?

Före:


Efter:

2 kommentarer >w< ♥:

Melinda (lillasyrran) sa...

Hur har du gjort det där? På Pizap eller vad?

Mo ☆ sa...

Ja Melinda, jag har redigerat bilden. :) Men inte på pizap. ;)