fredag 16 mars 2012

Bella's box innehåll

Hello. ^_^

Idag har vi haft sovmorgon, och det är ju fortfarande morgon och bussen går om typ 40 min så jag tänkte blogga lite. :) Den senaste tiden, när jag har varit sjuk och så, har jag varit ganska slarvig med uppdateringen. Men nu ska det bli "som vanligt" igen. ;)

Igår kom Bella's Box hem till lyckliga mig! :] Har gjort om min twilighthylla lite, senare idag ska ni få se hur den ser ut. För er som inte vet så innehöll boxen det här:

2 st armband.

En penna.

6 st fina vykort.

En stor poster (ni ser även framsidan av boxen.) Hann inte vända bilden!

Filmen New Moon och 2 skivor med extramaterial!

Hehe... bokmärke. Hinner inte vända bilden nu! :[

Själva boxen och sakerna i.

New Moon's framsida.

Boxens baksida.

Ja, det var det. Jag visste faktiskt inte att det skulle följa med en penna. Så, happy surprise! ^^
Nu måste jag skynde mig lite, batteriet håller på att ta slut på datorn, så hejdå!

0 kommentarer >w< ♥: