söndag 11 mars 2012

Bilder på sakerna jag köpte igår

Här kommer bilderna på allt jag köpte igår! :)

Från Åhléns:


Här fyndade jag böcker kan jag säga! Det var halva rea-priset, jag fick Bränd (7:e House of Night) för 15 kr (!) och exakt samma bok i exakt samma format kostade 149 kr på en bokhandel. Genom dina ögon kostade 40 kr och i pocket kostade den ca 80 kr på bokhandeln!

Från H&M:

Duschkräm.


Hello Kitty läppglans.


Annat läppglans som luktar jättegott,
 men jag kan inte komma på vad det är den påminner om!

Från Lagerhaus:

Fem små chokladkakor. ^^

Från ÖoB:

Breaking Dawn part 1 jätteposter!

En lika stor poster med Vampire Diaries.
Tyckte att det var lite coolt att den var vänd åt det där hållet,
har aldrig haft en sån stor poster som ser ut så.


Ja det var nog det jag köpte. Och lite godis förstås. ;) Här kommer en video som jag gjorde alldeles nyss!

0 kommentarer >w< ♥: