fredag 2 mars 2012

Han är bara en människa, Bella

Hejsan. >_<

Idag är jag äntligen nog pigg för att slå på datorn. Ja, och vad händer då? Internet fungerar inte!! “Problem med internetanslutningen” “Webbsidan kan inte visas” och sånt kommer upp vart jag än klickar. :(

Men nu använder jag Windows Writer så kan jag i alla fall skriva inlägget, men jag kan nog tyvärr inte publicera det förrän internet fungerar igen.

Igår köpte mamma FRIDA åt mig, det följde med 30 stycken “autografkort”. :) Ett med Robert Pattinson och ett med Taylor Lautner. ;)

002

Igår kollade jag på extramaterialet till Eclipse (vilket jag aldrig brytt mig om att göra förut). Då såg jag att delen då Angela säger “Han är bara en människa, Bella” angående Edward när hon och Bella typ sitter och snackar/pluggar är med på borttagna scener! :) Blev glad när jag upptäckte det, jag har alltid tyckt att den delen även borde vara med i filmen (den är ju med i boken).

Nu har jag en liten dröm. Hoppas, hoppas, hoppas att delen från Breaking Dawn då Jacob knäcker Paul’s näsa när han sitter och äter chips är med på borttagna scener! ^^ När filmen inte hade haft premiär ännu så önskade jag att den scenen skulle vara med, men det var den ju inte. :/ Har ni någon del i någon av böckerna som ni saknar i filmerna? :)

623772ulglpa0q63

Upptäckte att Breaking Dawn inte är med på denna bild.

0 kommentarer >w< ♥: