onsdag 7 mars 2012

Bella's Box

Hej hej! :)

Vid klockan 11 idag gick jag och akko ut. Vi gick för att hämta vatten från kallkällan och för att ta en promenad. Det är väldigt soligt idag, men det blåste en hel del när vi gick tillbaks. I vanliga fall brukar vi ta bilen en bit, och sen gå genom skogen, men nu gick vi hela vägen. När vi sen gick en bit i skogen så såg vi 3 renar så vi vände om för att inte skrämma iväg dem. Vi kom inte nog nära för att se vems de var, men vi tror att det var de vi såg när vi gick på sjön igår.
Det är ju några kalvar i våran hagen här utanför huset. :3
På tal om ingenting så ska jag nog åka hem imorgon.

Igår vann jag (eller mamma, hehe...) en auktion på tradera. Och det jag köpte var Bella's Box! Den oöppnade jag köpte kostade 175kr + 60kr i frakt och den var inköpt för 399 kr.



Den ska innehålla 3 disc (filmen new moon + extramaterial), 2 posters, bokmärken, 6 st vykort och 2 st armband.

Det var nog det enda jag har att berätta just nu.

Hejdå!

0 kommentarer >w< ♥: