onsdag 14 mars 2012

OH MY EDWARD...! :'D


Jag är helt... Jag hittar inget ord. *w* Idag (nyss) har Breaking Dawn paketet, med ja ni vet ju allt, kommit. Mm, och nu satt jag igång extramaterialet, jag ville spara filmen till lite senare. ;) Och jag dog och började leva igen när jag skulle välja språk, musiken var ju så underbar! ^^ Det var typ en blandning av lite ur BD och Bella's Lullaby. Fiin. :') Ja så då lyssnade jag på den typ 5 gånger (vadå, man måste väl få njuta lite?). Och sen kollade jag på lite annat som fanns där på skivan, men inte allt. Måste ju spara!

Idag mår jag inte så bra heller. Eller det är väl mest min mage som inte mår så bra. - . -
Och namnsdag har jag också (heter Matilda i mellannamn). :)

Nu ska jag nog fortsätta att göra ingenting så bloggar jag antaglifen imorgon! ;)

0 kommentarer >w< ♥: