tisdag 27 mars 2012

Edward is here!

Yupp! Faktiskt 20 st Edward till och med.

Hehe nagelklistermärkena ni vet. ;)

Jag tror inte att jag har nämnt det här på bloggen, men jag och min familj ska åka till Alanya, Turkiet 13:e maj. :) Jag längtar! Vi ska bara vara där i en vecka.

Jag har fått en kommentar som jag ska svara på:
Av Feliz om Strawberry Nails:

Hihi, jättegulliga naglar! :)

Btw: det var jag som skrev kommentaren om din väska och sockarna, men något failade och jag blev anonym..
Undrade om det var en sån väska för isåfall hade det varit samma märke som min midjeväska. Tror att det kanske är samma märke. :P Onödig fakta. - . -

Men kram! och kolla lite Vampire Diaries åt mej med! ;)
Svar:
Hihi thanks! ^^
Okej, jo visst är dragkedjan på din midjeväska också regnbågsfärgad? :) 
Självklart kollar jag Vampire Diaries åt dig. ;)
Kram! ♥
//Mo@

1 kommentarer >w< ♥:

Mina sa...

på Robs födelsedag ;D
FIN BLOGG btw :)
Kram / Mina