måndag 12 mars 2012

Yey nu har de skickats!

Yupp, that's right! :D Både Bella's Box och Breaking Dawn-paketet har skickats idag! ^^ Eftersom att BD kommer på DVD först 14 mars så trodde jag att mitt paket skulle skickas först då. Men så är det ju inte, jag tror snarare att det här då, på onsdag. :) Bella's Box tar nog lite längre tid, eftersom att den inte får plats i brevlådan och måste hämtas från typ Konsum. Tror jag i.a.f.

Idag på SO:n så sa Maja helt plötsligt något i stil med "Men herregud Moa du är ju jätteblek!!" och jag fattade ingenting. Då hade jag väldigt ont i huvudet. Sen började ju fler vända sig om mot mig och påpeka hur otroligt blek jag var. Vissa sa att jag höll på att förvandlas till vampyr. x) Sen gick jag och kollade i spegeln - och jag var verkligen likblek. Senare under rasten började må lite illa och jag fick ont i magen. Tjejerna föreslog att jag skulle gå hem och jag var precis påväg att ta ut mina saker ur skåpet när jag kände att "det inte gick längre".
Pappa hämtade mig från skolan och nu ligger jag här i sängen, antagligen magsjuk. Hur orättvist är inte det? Jag har ju nyss varit sjuk så länge och första dagen i skolan på flera veckor så kan jag inte vara med på sista lektionen.

Ni vet säkert redan att Loreen vann Melodifestivalen i år. :) Jag tyckte att hennes låt var bäst, nu har jag den på hjärnan. ^^ Sällan man får bra låtar på hjärnan faktiskt. ;)

1 kommentarer >w< ♥:

Jenkiii. sa...

Loreen var klart bäst. :D