fredag 9 mars 2012

Sweet dreams.... Verkligen.

Åhjössesgudinna. Jag drömde att killarna i One Direction bokstavligt talat åt upp mig. - . -
Jag har aldrig varit ett av deras fans, och den här drömmen fick ju mig verkligen att börja avguda dem. Not. Jag undrar varför jag drömde om dem egentligen. x) Kanske för att jag ska träffa ett av deras största fans idag. ^^

Japp, snart bär det av mot Luleå! Undrar om jag hittar något twilightigt där? ^w^ Kan ju alltid hoppas.


Pappa skjutsar mig och Melinda till Porjus vid 12 (mamma jobbar ju i Porjus) och sen åker vi därifrån med mamma.

Jag tror inte att jag kommer att kunna blogga någon gång under resan, om det nu inte finns wi-fi på hotellet. Då kan jag ju slänga in ett inlägg från mobilen. ;)

Nä, nu ska jag läsa några bloggar innan jag stänger av datorn för att fixa lite saker och sedan äta en väldigt tidig lunch.
//

0 kommentarer >w< ♥: