lördag 24 mars 2012

Strawberry nails!

Hej ♥

Idag har jag varit på Pressbyrån, köpte godis och en ny läsk - Fanta Strawberry & Kiwi! ^^ Har aldrig sett den förut. Den smakar nästan som Kalle Sprätt som finns på Dollar$tore tycker jag.
Sen har jag även målat naglar! Inte bara mina, utan även mammas och Melindas.



Mina naglar fick bli jordgubbar eftersom att jag inspirerades av läsken.

Om jag inte bloggar någon dag så beror det antagligen på att internet här hemma tjorvar väldigt mycket. Ibland går det inte att komma in, och just nu är det bara jag i familjen som kommer in.

Jag kom på att nya säsongen av Vampire Diaries har börjat. :) Såg på det igår kl.19.00. Vet inte riktigt vilken vecka det började, men det kan inte ha varit så längesen.

//Mo@

1 kommentarer >w< ♥:

Feliz sa...

Hihi, jättegulliga naglar! :)

Btw: det var jag som skrev kommentaren om din väska och sockarna, men något failade och jag blev anonym..
Undrade om det var en sån väska för isåfall hade det varit samma märke som min midjeväska. Tror att det kanske är samma märke. :P Onödig fakta. - . -

Men kram! och kolla lite Vampire Diaries åt mej med! ;)