torsdag 8 mars 2012

Yeey vad kul! ^^

Hello ^_^

Idag fick jag veta en jätterolig sak! :) Mamma ringde igår på kvällen och sa att vi kanske skulle åka till Luleå på fredag (imorgon) och sova på hotell till lördag. Hon bad mig ringa när jag vaknade idag.
Men istället ringde hon, när jag var som en zombie typ (alltså nyvaken och väldigt trött). ^^
Då sa mamma i.a.f att hon skulle boka ett rum på hotellet då, och att hennes kompis (de har varit bästisar typ när de var "små") och kompisens dotter (som är lika gammal som jag och som jag brevväxlar med) skulle komma ooch bo på samma hotell! :D Jättekul! Eftersom att jag vill träffa dottern som inte vill att jag säger vem hon är. ;) Eller hon kanske har ändrat sig nu, men ah jag får fråga henne.
Jag har träffat henne när vi var typ jättesmå (de bor inte här), så nu känns det som att det är första gången vi träffas! Men som sagt så brevväxlar jag ju med henne. >w<



Ser ni att jag har ändrat designen här på bloggen? :) (antagligen, annars har ni fel på ögonen eller datorn... ^^) Jag blev så less på min gamla header, gillar den här mycket mer.





Nu har jag inget mer att skriva, men jag ska blogga när jag kommer hem senare idag!

0 kommentarer >w< ♥: