fredag 2 mars 2012

Massor av twilight tårta. NOT.

Hej! ^^

Jag har hittat en massa fina tårtor som är inspirerade av twilightböckerna. :) En sån skulle jag gärna vilja ha på bordet när jag fyller 14! ;) Jag googlade på recept (inte för att receptet har något med twilight att göra, men ah) och det här kom upp:

massor twilight tårta

(Jag strök under massor så att ni fattar, massor)

Ja, men perfekt! :D Då klickar vi där då! Det här kommer upp:

twilight tårta recept

Seriöst?! Får man luras sådär? – . – Tydligen….

Men nu får ni se bilderna jag har hittat! :) Klicka på dem för att komma till sidan jag lånade dem från.

Jag tyckte nästan att den i mitten såg godast ut, men finast vet jag inte. :3 OME skulle verkligen vilja ha någon liknande! Egentligen är jag inte så förtjust i just tårta, men när de ser ut såhär så… ^^

Nu lägger jag in en bild på mig som jag tog innan jag blev sjuk:

058

Nu ska jag snart slänga mig framför tv:n och kolla på Minuten. :)

Hejdå! ♥

0 kommentarer >w< ♥: