måndag 26 mars 2012

Twilight Stars

Men hejsan ;)

Jag hade tänkt köpa den här från Bokus.com:

Robert Pattinson, Taylor Lautner, Kristen Stewart: Stars Of 'Twilight': The Unauthorized Annual (inbunden)

Såhär lyder beskrivningen:

Robert Pattinson, Taylor Lautner and Kristen Stewart are Hollywood's hottest young talents ...and now you can get closer than ever to the stars of "Twilight", "New Moon", "Breaking Dawn" and "Eclipse"! This stunning annual is packed with in-depth info, gossip and sizzling photos, as well as fab quizzes, Bella Swan make-over tips and more - it's a must-have for "Twilight" fans! Find out all about the actors' lives and loves, discover which Twi-guy you're destined to be with, learn how to dress like a vampire- or wolf-girl and make your own Team Edward or Team Jacob t-shirt. There are also over 50 cool stickers for your stuff and a hot double-sided poster of Robert Pattinson and Taylor Lautner. It's the perfect Christmas gift for Twilighters everywhere! With 2 pages of vamptastic stickers and an A2 double-sided poster glued to the inside back cover.    

I like it. ^^
Okej, jag gillar väl allt som har med Twilight att göra!
Fick faktiskt ett vykort från Feliz idag, och på det stod det Twilight. :) Alltså, det har inget med twilightsagan att göra, utan det var typ skymning på bilden. Men jag tyckte ändå att det var lite roligt!

Nu när det är måndag igen så hoppas jag att mina fina läsare får en bra vecka. ♥



Är det bara jag som längtar så otroligt mycket till sommaren?

//Mo@

0 kommentarer >w< ♥: